הפוך את חווית הנסיעה שלך ביעד לפשוטה, בטוחה ומהנה

חיפוש הסעה

הזן את פרטי ההסעה הרצויה בטופס החכם שלנו, נציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם עם הצעות מעולות.

תיאום ותשלום

לאחר שאישרתם את הצעת המחיר נציג מטעמנו יצור עימכם קשר להסדרת התשלום בכרטיס אשראי. לאחר ביצוע התשלום יישלח אישור הזמנה במייל.

הכל מוכן!

נהג מטעמנו ימתין לך בזמן ובמקום שנקבעו ויקח אתכם ליעדכם בנוחות ובבטחה.

תמיכה אמיתית - ללא טלפונים

שמעתם נכון, אין תמיכה בטלפון. אנחנו בקארפורט מאמינים כי בשביל לתת שירות טוב איכותי וממוקד אנחנו צריכים לנתק את עצמנו מתהליכים שעלולים להאריך את זמן השירות ולייקר את עלויות התפעול שלנו.

אז מה עושים?

שולחים לנו מייל ל- info@carport.co.il ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם בשעות הפעילות שלנו.

מה הן שעות הפעילות שלכם?

שעות הפעילות שלנו הן 09:00 עד 18:00 בימים ראשון עד חמישי. בנוסף אנחנו מפעילים צ’אט המטפל במקרי חירום שפעיל כל יום בין השעות 09:00 ל- 22:00 שעון ישראל.
לרוב בשעות היום אנחנו חוזרים תוך כשעה עד שעתיים ובמקרי חירום שקשורים להזמנות בזמן אמת תוך כ- 3 דקות. נסו אותנו.

ובכל זאת, למה אתם עושים את זה?

זה מאוד פשוט – כשתומך לא “ננעל” בשיחת טלפון עם לקוח, הוא יכול לטפל ביותר לקוחות בו זמנית. שהוא יכול לטפל ביותר לקוחות בו זמנית, אנחנו למעשה צריכים פחות תומכים ואם אנחנו צריכים פחות תומכים, אנחנו יכולים לשמור על הוצאות תפעול נמוכות ולהיות אטרקטיבים הן בשירות והן במחיר.

שלא יהיה רגע של ספק – במידת הצורך תמיד נרחיב את מרכז התמיכה על מנת שהשירות שלנו יהיה המהיר ביותר בשוק. אנחנו רואים בשירות כמרכיב עיקרי וקריטי במהלך הפעילות השוטפת של החברה ומבינים שכשלקוח נתקל בשאלה או בעיה – זה רגע האמת על פיו אנחנו באמת נמדדים.

לסיכום – דעתנו היא שכלקוח, מה שצריך לעניין אותך זה כמה זמן המתנה יעבור עד למענה הסופי ובמבחן הזה, נכון להיום, אף אחד אפילו לא מתקרב לרמת השירות שאנחנו מציעים.