הפוך את חווית הנסיעה שלך ביעד לפשוטה, בטוחה ומהנה

חיפוש הסעה

הזן את פרטי ההסעה הרצויה בטופס החכם שלנו, נציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם עם הצעות מעולות.

תיאום ותשלום

לאחר שאישרתם את הצעת המחיר נציג מטעמנו יצור עימכם קשר להסדרת התשלום בכרטיס אשראי. לאחר ביצוע התשלום יישלח אישור הזמנה במייל.

הכל מוכן!

נהג מטעמנו ימתין לך בזמן ובמקום שנקבעו ויקח אתכם ליעדכם בנוחות ובבטחה.

אנחנו מודעים לכך שלעיתים יש צורך לבצע שינויים, מוקד התמיכה שלנו ישמח לסייע לכם בביצוע השינוי במייל או בטלפון. לצערנו מטעמים שלא תלויים בנו, נוכל לקבל שינויים רק עד 12 שעות ממועד הנסיעה.

ניתן לבטל הזמנה עד 24 שעות ממועד הנסיעה ללא דמי ביטול, הזמנות שלא יבוטלו עד מועד זה יחוייבו במחיר מלא.

בנסיעה פרטית תהנו משירות Meet & Greet שבו הספק שלנו יחזיק שלט עם שמכם ויקח אתכם לבד ליעדכם. בשאטל משותף עליכם להגיע לנקודת מפגש שמצויינת על שובר ההעברות שתקבלו וייתכן ותדרשו להמתין להגעת יתר הנוסעים.

ככלל בנסיעה פרטית המחיר יהיה לרכב, ובשאטל המחיר יהיה לאדם.

כל התוספות (דלק, מיסים, מע"מ) מחושבות במחיר הסופי.

המחיר ששילמתם כולל הכל. אין צורך להשאיר טיפ לנהג - במידה והחלטתכם להשאיר, זו בחירה שלכם בלבד.

לרוב הספקים שלנו רכבים גדולים, עם זאת על מנת שלא לגרום לעגמת נפש במידה וחל שינוי במספר המזוודות או שיש לכם מטען חריג אנא עדכנו אותנו מראש בטלפון ובמייל ונשתדל לשנות את ההזמנה בהתאם.

במידה והזמנתם הסעה פרטית הנהג יחכה לכם מיד עם צאתכם לאולם מקבלי הפנים כשהוא אוחז שלט בידו ועליו שם הנוסע אותו מסרתם בהזמנה. במידה והזמנתם שאטל עליכם לגשת עם צאתכם לאולם מקבלי הפנים ושם לגשת לדלפק המידע (information) שם יחכה נהג השאטל.

במידה וסיפקתם לנו מספר טיסה, הנהג שלנו ידאג להתעדכן בזמן החדש. במידה ומעבירים אתכם לטיסה אחרת אנא עדכנו בדחיפות את מוקד התמיכה שלנו בטלפון או בווטסאפ ואנחנו נדאג לעדכן את הספק בהתאם.

במידה ואתם מתעכבים מכל סיבה שהיא (איבוד מזוודות, מכס, ביקורת גבולות) מעל 45 דקות ממועד הנחיתה, אנא עדכנו את מוקד התמיכה שלנו בטלפון או בווטסאפ כדי שנוכל לעדכן את הנהג. אם לא תעדכנו לא נוכל להבטיח שנהג יחכה לכם.

במידה והנהג לא המתין לכם עם שלט ואינכם מוצאים אותו אנו ממליצים קודם לגשת למודיעין שינסו לאתרו, במידה והמודיעין לא הצליח לאתרו אנא פנו למוקד התמיכה בטלפון או בווטסאפ ונסייע לכם.

במידה ואתה טס עם מטען חריג יש ליצור איתנו קשר טרם ביצוע ההזמנה מכיוון שמטען חריג עלול לשנות את סוג הרכב שיאסוף אותך.

בהחלט, שלח לנו מייל או צור איתנו קשר בטלפון ומוקד התמיכה שלנו ישמח לשלוח לך הצעת מחיר בהקדם.

בהחלט, שלחו לנו מייל או צרו איתנו קשר בטלפון ומוקד התמיכה שלנו ישמח לשלוח לכם הצעת מחיר בהקדם.

כן, אנא צור איתנו קשר במייל או בטלפון ואנחנו נשמח לסייע לך למצוא רכב להסעת נכים בהתאם לסוג כסא הגלגלים שברשותך.

ברוב המקרים אישור ספק מתקבל עד 24 שעות ממועד ההזמנה. במידה ונותרו פחות מ- 48 שעות למועד ההזמנה אנא צרו איתנו קשר טלפוני ואנו ננסה לסייע לכם לאתר נהג זמין.